Sunday 12 November 2017

Ruchoma średnia stop loss ea


Średni kroczący ruch zatrzymujący ea. Czy ktoś wie o ea, którego mogę użyć, aby zachować wartość stop loss taką samą jak ma np. 21sma. Sądzę, że miałoby to pewną wartość przy uruchamianiu zysków. Być może rozsądnie byłoby mieć regulowane przesunięcia dla różnych poziomów zysku, np. Tp 1 sma 21, Tp 2 Sma -. pestki dla długich pozycji i. pestki dla krótkich pozycji. Jeśli potrzebujesz więcej informacji, odpowiedz. Dołączył wrzesień 2009 Status: Tworzenie kodu podczas robienia pipsów 1 643 Stanowiska Wciąż testuję ostatnią część. Pierwsza część działa, ale nie jest to, czego ludzie chcą. Przy odrobinie ręcznego wysiłku można zamykać częściowe zamówienia na różnych poziomach zaawansowania, ale nie mam zamiaru budować tego na EA, chyba że oferowane są poważne pieniądze. Poruszający się przeciętny krzyż Expert Advisor Ruchomy średni krzyż jest jednym z najbardziej popularnych podstawowe strategie handlowe. Wykorzystuje dwie lub więcej średnich ruchomych z różnych okresów w celu określenia kierunku trendu. Gdy średnia (e) szybsza (e) ruchoma (e) znajduje się powyżej średniej wolniejszej (ych), pozycja długa zostaje otwarta i odwrotnie dla pozycji krótkiej. Średni kroczący krzyż celuje w długich, utrzymujących się trendach jako strategia handlowa o średnim zasięgu. Strategie oparte na średniej ruchomej krzyża zawsze były często zgłaszane przez naszych klientów, dlatego oferujemy średniej ruchomej doradcy. Możesz teraz kupić tego popularnego doradcę eksperta od ponad 50 lat. Dawniej 45, doradca ekspertów w zakresie przenoszenia ruchomych przeciętnych jest teraz tylko 19,95 do 3 ruchomych linii średniej. Użyj dwóch średnich kroczących lub dodaj jedną trzecią, aby odfiltrować długoterminowe trendy. Przenoszenie średnich typów. Prosty . Wykładniczy. Wygładzony lub liniowy ważony. Dane cenowe. Wybierz opcję Zamknij, Otwórz, Wysoka, Niska, Średnia, Typowa lub Ważona Zamknij. Shift. Przesuwaj średnie ruchome linie w przód lub w tył. Wiele ram czasowych. Każda średnia krocząca może być ustawiona na dowolny przedział czasowy wykresu. Zarządzanie pieniędzmi - Wielkość partii jest automatycznie obliczana, aby maksymalne ryzyko na handel było ograniczone do wartości procentowej twojego kapitału. Trailing Stop Break Even Stop - Automatyczna korekta stop loss, gdy handel przechodzi w zysk. Ustaw minimalne poziomy zysku, krokowe zatrzymywanie w krokach i więcej Dzienny zegar handlu - Ogranicz swój handel śróddzienny do godzin, w których rynek jest najbardziej aktywny. Opcjonalnie możesz zamknąć wszystkie otwarte zamówienia na koniec dnia. Ręczna kontrola zamówień - Umieszczanie ręcznych zamówień na wykresie za pomocą określonego komentarza handlowego, a MA Cross EA będzie śledzić stop loss i automatycznie zamknie zamówienie na przeciwnym krzyżu. Uruchom raz na pasek lub co Tick. Wybierz, jak często należy sprawdzać warunki otwierania i zamykania zamówień. Możesz handlować na każdym tiku lub tylko na końcu każdego paska. Close On Cross - Zamknij aktualnie otwartą pozycję na średniej ruchomej w przeciwnym kierunku. W przypadku wyłączenia zamówienia będą zamykane tylko z zatrzymaniem lub ręcznie. Krzepki . Pełna obsługa błędów i powiadomień, ponów próbę na zleceniach i wiele więcej. W pełni kompatybilny z ECN i 5-cyfrowymi brokerami. Alerty - wybierz między alertami dźwiękowymi, wbudowanym oknem alertu, powiadomieniami e-mail lub powiadomieniami wysyłanymi do smartfona. Możesz kupić Moving Average Cross EA natychmiastowo za jedyne 19,95EA na podstawie średniej ruchomej Dołączył październik 2017 Status: Członek 167 Posty Witam innych członków Forex Factory, już korzystam z usług Forex Factory przez kilka miesięcy, ale dopiero niedawno zacząłem za pomocą forum. I jestem pod wrażeniem uczucia Ubuntu, które jest udziałem wielu z was. W tym celu, wszystkie moje komplementy. Jeśli wiesz szczerze, że nie podzielasz tego uczucia, bo nie wahamy się pomijać tego wątku. Pozwoli to zaoszczędzić czas i energię. Z góry dziękuję. Jeśli chcę prosić o pomoc, myślę, że krótkie wprowadzenie jest na swoim miejscu. Możesz do mnie zadzwonić przez moje zwykle używane nazwisko Frietzak. Mieszkam w Holandii i jestem w chwili pisania 19 lat. Proszę, niech to nie będzie żadną formą ważnego usprawiedliwienia dla mojego zachowania, pomysłów lub występów. Jestem przedsiębiorcą, samozatrudnionym i nie chodzę do szkoły. Aby uniknąć nieporozumień, postanowiłem po zakończeniu mojego badania nie kontynuować nauki. To był świadomy wybór, z którego wciąż jestem przekonany, że to był właściwy wybór. Po przejściu na prywatny prywatny kurs Forex powoli rośnie moja wiedza na temat rynku Forex, ale wiem też, że jeszcze nie jestem. I to jest jeden z powodów, dla których lubię jeździć tą przygodę razem z tobą. Opracowałem wraz z moim programistą doradcę eksperta w oparciu o moje pomysły i jednego z moich kolegów. Ten ekspert jest głównie stworzony, ponieważ miałem problemy z kontrolowaniem emocji, gdy stawką były pieniądze. Dość o mnie mówić. Porozmawiajmy o EA i jak to działa. Zasada EA jest dość prosta. EA wykorzystuje średnią ruchomą i oblicza w oparciu o wybraną ramkę czasową co 1 M, 5 M, 15 M, 30 M, 1 H, 4 H, codziennie, co tydzień lub co miesiąc stopień kąta linii. Gdy stopień spełnia ustaloną wartość, automatycznie zostanie zajęte położenie. System jest tak zaprojektowany, że powinien, przynajmniej teoretycznie, pracować w każdym przedziale czasowym. EA ma kilka elastycznych opcji i jest w systemie dostosowanym do twojego pomysłu. Na przykład używam systemu w dziennym przedziale czasu na 21 różnych parach. Ale jestem pewien, że nie jest to najlepsza opcja. Dlatego chciałbym spojrzeć z tobą na najlepsze ustawienia. W EA dostępne są następujące opcje: - Ryzyko związane z lotami z dostępnego kapitału podzielone przez dzielnik ryzyka - Ustalony rozmiar partii (Wyłącza ryzyko Lotu) - Stop loss - Take profit - Okres EMA - Metoda Shift - MA - Cena zastosowana - Współczynnik kąta - Użyj Linie wyzwalające jako część otwartych kryteriów - Zamknij handel przy zmianie Triggerline - Zamknij handel na odwrócenie współczynnika kąta - Zamknij, jeśli kąt jest płaski przy zamknięciu pręta - Zamknij zamówienie środkowe, jeśli kąt się odwraca - Początkowy poziom ruchu SL, aby przesunąć SL na - Użyj Trailing Stop Loss Przenieś zatrzymanie każdego xx pipsów - Restlikuj trading do ustawionych czasów (używany czas brokera MT4) - Minuty przed wiadomościami, aby wykonać następujące akcje - Dodaj stop loss, weź pre-profit przed newsami, aby stracić transakcje - Zamknij transakcje przed zyskiem - Dont Otwórz transakcje przed wiadomościami Każda z tych opcji może być włączona lub wyłączona. Ponieważ EA wykorzystuje transmisję na żywo do śledzenia czerwonych wiadomości, testowanie EA za pomocą testera strategii jest nieco trudniejsze. Dodałem w dodatku dane historyczne dotyczące nowości z 2017 r., Które należy umieścić w folderze quotTMtestfilequot. Podczas uruchamiania EA w testerze strategii, musisz ręcznie wprowadzić przesunięcie między GMT i MT4 (dodatnie, jeśli MT4 wyprzedza GMT i na odwrót) (nie zapomnij dostosować czasu letniego, jeśli jest to konieczne w bieżącym okresie). Aby zabezpieczyć zasób oferuję każdemu z Was co najmniej na razie szeregowy kod do 2017.08.31. Kod seryjny to: 04gp-RvYg-NUd2-HXaS Jest całkiem możliwe, że zapomniałem ci powiedzieć kilka rzeczy. W takim przypadku możesz zająć się tym problemem, aby móc zareagować tak szybko, jak to możliwe, z odpowiednią opinią. Jeśli masz pytania, poproś ich o pomoc. Dodam do mojego następnego posta, innych historycznych danych z 2017 roku. Dziękuję za cenny czas i przepraszam za ewentualne niewłaściwe użycie gramatyki angielskiej. Cześć, to świetny system. Zrobiłem również system podobny do twojego wcześniej. Chciałbym dodać moje rekomendacje. zamiast przesyłać kalendarze, dlaczego nie automatyzujesz kalendarza Jestem pewien, że zastanawiasz się, jak to możliwe, no cóż, jest kilku ekspertów, którzy mają kalendarze 1. Możesz zadzwonić do funkcji ze wskaźnika kalendarza, postępuj zgodnie z linkiem forexfactoryshowthread. phpt326551. lub 2. Możesz dodać kalendarz za pomocą interfejsu API kalendarza na niektórych stronach internetowych i forach. Mam nadzieję, że będzie. Dzięki za komentarz Wyniki uzyskane z EA są nadal zmienne i dlatego nadal jestem zajęty szukaniem najlepszych ustawień. Dziękuję również za twoją rekomendację, ale nie jestem pewien, czy rozumiemy się wystarczająco dobrze. System opisany w zaleceniu jest już wdrożony w EA. Dane historyczne z 2017 r. Są specjalnie opracowane do testowania EA w przeszłości, ponieważ wydaje się, że strony internetowe i fora nie oferują długiego okresu danych historycznych. (Często jest to nie więcej niż 2 do 3 miesięcy temu w przeszłości.) Czy to właśnie masz na myśli Cześć Fredkam, Dzięki za komentarz Wyniki uzyskane z EA są wciąż zmienne i dlatego jestem ciągle zajęty szukaniem najlepszych ustawień. Dziękuję również za twoją rekomendację, ale nie jestem pewien, czy rozumiemy się wystarczająco dobrze. System opisany w zaleceniu jest już wdrożony w EA. Dane historyczne z 2017 r. Są specjalnie opracowane do testowania EA w przeszłości, ponieważ wydaje się, że strony internetowe i fora nie oferują długiego okresu danych historycznych. (Często jest to nie więcej niż, dziękuję za dzielenie się EA, czy mogę wiedzieć, ile ROI, które gromadzisz w skali miesiąca na podstawie tego Naucz się handlować, jest ważne, odsuń na bok swoje własne nastawienie, Frietzak, jestem zainteresowany twoimi wysiłkami tutaj. Zawsze byłem zwolennikiem EA, ponieważ uważam je za najlepszy sposób na całkowite wycofanie emocji z rynku. Handel musi być zimny, wyrachowany i logiczny, a EA to umożliwia. Od dawna zastanawiałem się nad pomysłem wykorzystania ruchomych średnich kątów nachylenia do inicjowania pozycji, ponieważ w istocie oznacza to, że trend jest mocno ugruntowany, uważam, że nie poświęcam zbyt wiele uwagi testerowi strategii. w testowaniu do przodu z. Dziękuję za zainteresowanie EA. Zauważam, że podzielamy te same myśli. Jako bardzo dobrze opisane w artykule oferowanym przez MAM. Trader pracę eksperta na rzeczywistym koncie i jego modelowanie w Strategy Tester różnią się od siebie. Różnica polega na tym, że m Odeling nie bierze pod uwagę odrzucenia zleceń i rekwotowań, które występują w prawdziwym obrocie. Twoja pomoc jest więcej niż mile widziane To wszystko jest dla mnie nowe. Powinienem założyć, że powrócisz z informacją zwrotną na temat tego wątku, gdy znajdziesz coś Z góry dziękuję za pomoc i czekam na współpracę. Cześć Turtlefan, dziękuję za zainteresowanie EA. Zauważam, że dzielimy te same myśli. Jak bardzo dobrze opisane w artykule oferowanym przez MAM. Trader praca eksperta na rachunku rzeczywistym i jego modelowanie w Strategy Testerze różnią się od siebie. Różnica polega na tym, że modelowanie nie uwzględnia odrzucenia zleceń i zleceń, które występują w rzeczywistym obrocie. Twoja pomoc jest więcej niż mile widziane To wszystko jest dla mnie nowe. Powinienem założyć, że powrócisz z informacją zwrotną na temat tego wątku, gdy coś znajdziesz.

No comments:

Post a Comment