Tuesday 26 December 2017

Kompresja na rynku forex podaż i popyt


Nie przygotowując się, przygotowujesz się na porażkę. - Benjamin Franklin Wskaźnik PZ SupplyDemand analizuje wcześniejsze działania cenowe w celu przewidywania presji na zakup i sprzedaż na rynku i jest supernowoczesnym wskaźnikiem potwierdzającym. Przewiduj presję kupna i sprzedaży na rynku Unikaj przyłapania na kupowaniu szaleństw Brak ustawień i optymalizacji Wskaźnik działa we wszystkich przedziałach czasowych Niezwykle łatwy w użyciu Potencjalne ceny podaży i popytu to te, na których wielu uczestników rynku prawdopodobnie będzie przetrzymywać tracąc pozycje, mając nadzieję na ich likwidację. Zarówno podaż, jak i popyt są kwantyfikowane jako liczby Jeśli podaż jest wyższa niż popyt, możesz spodziewać się presji sprzedażowej Jeśli podaż jest poniżej zapotrzebowania, możesz spodziewać się presji zakupowej Szukaj szortów, gdy podaż jest wyższa od popytu Szukaj długich lat, gdy podaż jest poniżej zapotrzebowania Zwiększ swoje obroty z najlepszym i najbardziej kompletnym wskaźnikiem podaży i popytu, tak jak zrobili to już nasi klienci. Zrzuty ekranu Krótkie wprowadzenie Potencjalne ceny podaży i popytu to te, w których wielu uczestników rynku prawdopodobnie będzie trzymać swoje przegrane pozycje, mając nadzieję na ich likwidację w przyszłości. Nietypowe chwyty dłubie w szczyty cen, a szorty złapane w dolinach cenowych. Wskaźnik analizuje wcześniejsze działania cenowe i pokazuje, ile szczytów i dolin można znaleźć wokół aktualnej ceny, precyzyjnie prognozując presję kupna i sprzedaży. Umieszczanie transakcji PZ SupplyDemand naprawdę nie wymaga wielu wyjaśnień, ponieważ został zaprojektowany jako prosty, wystarczy przestrzegać tych prostych zasad. Powinieneś szukać długich, jeśli. Popyt jest powyżej podaży Aktualna cena jest zbliżona do linii popytu Powinieneś szukać szortów, jeśli. Podaż jest powyżej zapotrzebowania Aktualna cena zbliża się do linii zaopatrzenia Chociaż wskaźnik działa we wszystkich przedziałach czasowych, zaleca się, aby potwierdzić każdą transakcję z co najmniej jednym dłuższym przedziałem czasowym. Na przykład, jeśli zamierzasz kupować w horyzoncie H4, powinieneś sprawdzić, czy popyt jest powyżej podaży co najmniej na wykresach D1, W1 lub MN1. Niektóre przykłady handlu Niektóre przykłady dotyczące korzystania z tego wskaźnika można znaleźć poniżej. Należy pamiętać, że w celu uzyskania lepszych wyników należy użyć więcej niż jednego przedziału czasowego. Programiści Aby zbudować swojego eksperta, możesz odczytać dane ze wskaźnika za pomocą funkcji iCustom (), jak to pokazano poniżej. Przeczytaj więcej informacji na temat funkcji iCustom () tutaj. Mój E-Book o handlu dostawami - zabawna część II opublikowana. Z wyrazami szacunku, Jonas ill to krótko, więc nie mam teraz czasu. przez ostatnie 4 dni zamknąłem się w piwnicy, aby pracować nad moim e-bookiem. I oto jest. nie jest doskonały, ponieważ nie jestem stroną pro, ale uważam, że jest to dobra wskazówka, szczególnie dla nowo przybyłych w świecie podaży i popytu. Treść zawiera krótki przegląd SD. Głównie obejmowałem wyższe ramy czasowe. Treść jest bardzo prosta. Polecam ten e-book dla początkujących i być może w tym miejscu. Nie wiem. weź to jednak, jak chcesz :-P Daj mi znać, czy ci się to podobało, czy nie, daj mi znać, co następnym razem powinieneś usunąć lub poprawić. Pracuję nad znacznie bardziej złożonym, wkrótce mówiąc o niższych ramach czasowych, kompresji, złożonych modelach ryzyka i tak dalej. Tutaj możesz napisać odpowiedź w tym wątku lub napisać na tablicy ogłoszeń na mojej stronie użytkownika Imho warto przeczytać. Z wyrazami szacunku, uważaj, Jonas Ps: Zablokowałem funkcję kopiowania zawartości. mam nadzieję, że to sobie wyobrazicie. Wywołania bohaterów, a następnie wezwania do uzupełnienia depozytu Dołączył / a Sierpień 2017 Status: Członek 106 Postów Przeczytam to teraz, chciałem być po pierwszej odpowiedzi. Wszyscy jesteśmy tylko więźniami. z naszego własnego urządzenia. quot (Hotel California) Przeczytam to teraz, chciałem być na pierwszej odpowiedzi, mam nadzieję, że ci się spodoba. baw się dobrze i poświęć temu trochę czasu. Z wyrazami szacunku, Jonas Hero wzywa, po którym następuje wezwanie do uzupełnienia depozytu. Dołączył w marcu 2017 Status: Członek 103 Postów Po pierwsze: dziękuję za pracę. Po drugie: dlaczego mówisz quot Nie ma wskaźnika, który mówi ci, gdzie cena pójdzie w przyszłości. Obiecuję ci. A potem użyjesz wskaźników na swoich wykresach, takich jak MACD i RSX Dołączył czerwiec 2017 Status: Członek 228 Posty źle trzymają krótko, więc nie mam teraz czasu. przez ostatnie 4 dni zamknąłem się w piwnicy, aby pracować nad moim e-bookiem. I oto jest. nie jest doskonały, ponieważ nie jestem stroną pro, ale uważam, że jest to dobra wskazówka, szczególnie dla nowo przybyłych w świecie podaży i popytu. Treść zawiera krótki przegląd SD. Głównie obejmowałem wyższe ramy czasowe. Treść jest bardzo prosta. Polecam ten e-book dla początkujących i być może w tym miejscu. Nie wiem. weź to jednak, co czujesz. Cześć Jonas, przeczytam to, dziękuję za twoją pracę bardzo Przydatną dla mnie. Po drugie: dlaczego mówisz quot Nie ma wskaźnika, który mówi ci, gdzie cena pójdzie w przyszłości. Obiecuję wam. Po tym używacie wskaźników na wykresach, takich jak MACD i RSX. Dzięki, że pytasz. Cóż, tam nie ma wskaźnika informującego nas, gdzie cena pójdzie. To fakt. drugie, dlaczego używam MACD i RSX do mojej analizy jest proste. RSX mówi mi, czy rynek jest wyprzedany czy wykupiony, to jest bardzo bardzo względne. Nie biorę tego za wchodzenie w zakazy handlu. To tylko kolejna informacja, której potrzebuję, aby uzyskać ogólny obraz całości, na przykład sprawdzając parę pod kątem trendu. MACD używam do wykrywania rozbieżności. Jeśli mamy cenę na wysokim poziomie zaopatrzenia i mamy również bierną dywergencję w grze, biorę to jako premię i sprzedają parę. Nie handluję po prostu patrząc na rozbieżność z macd. W sumie muszę powiedzieć, że nie potrzebujesz tych wskaźników, po prostu dają mi lepsze odczucia w niektórych sytuacjach, ale myślę, że nie poprawiają one mojego ogólnego wyniku. Też zacząłem je usuwać, a ja w tej chwili wymieniam całkiem schludne wykresy. mam nadzieję że to pomoże. Jeszcze raz dziękuję za wskazanie tego. Z wyrazami szacunku, Jonas Hero wzywa, po którym następuje wezwanie do uzupełnienia depozytu. Dobra inicjatywa i dzięki za wysiłek. Ta metoda jest rzeczywiście dobra, która oferuje wejście niskiego ryzyka. Nie widziałem jeszcze żadnej innej metody handlu, oferującej niskie ryzyko wejścia na wysokie nagrody. Metody cen akcji są dobre. ale nie mogą zaoferować niskiego ryzyka w przypadku wysokiego wynagrodzenia, jak metoda Sam Siedens. Kluczowym aspektem niskiego ryzyka jest to, że ponieważ Twoje ryzyko jest niskie, Twój rozmiar pozycji staje się duży w stosunku do rozmiaru konta i zarządzania pieniędzmi. Również. możesz ustawić i zapomnieć o zleceniach limitów. Zmniejsza to również ryzyko w porównaniu do wpisów zleceń rynkowych. Również faktem jest, że istnieje znaczny zapasDemand w BRNs. Po prostu obserwuj wykresy w BRN. Wymieniaj wykresy od 30M do 4H i nie mniej niż do wybierania poziomów SD. Wykresy 4H możesz zrobić średnio co najmniej 200 pipsów. Myślę, że jeśli przedsiębiorca przestrzega tych prostych zasad, są na dobrej drodze do osiągnięcia sukcesu w handlu. W zeszłym tygodniu wykonałem ponad 300 pipsów metodą SD. Ale wciąż jestem w procesie demo. Dobra inicjatywa i dzięki za wysiłek. Ta metoda jest rzeczywiście dobra, która oferuje wejście niskiego ryzyka. Nie widziałem jeszcze żadnej innej metody handlu, oferującej niskie ryzyko wejścia na wysokie nagrody. Metody cen akcji są dobre. ale nie mogą zaoferować niskiego ryzyka w przypadku wysokiego wynagrodzenia, jak metoda Sam Siedens. Kluczowym aspektem niskiego ryzyka jest to, że ponieważ Twoje ryzyko jest niskie, Twój rozmiar pozycji staje się duży w stosunku do rozmiaru konta i zarządzania pieniędzmi. Również. możesz ustawić i zapomnieć o zleceniach limitów. Zmniejsza to również ryzyko w porównaniu. Również faktem jest, że istnieje znaczny zapasDemand w BRNs. Po prostu obserwuj wykresy w BRN. Tak, to zjawisko pochodzi z dołów, na długo przed internetem i analizą techniczną. Zapoznaj się z wyświetlonym filmem -), dziękuję za odpowiedź i przemyślenia, połączenia z bohaterami, po których następuje wezwanie do uzupełnienia depozytu. Informowanie o aktualizacji cen: Kwiecień 2017 Nie będę już publikować moich codziennych transakcji poza tymi dziwnymi. Myślę, że zrobiłem wystarczająco dużo. Pozostawiam innym handlowcom, aby do nas dołączyli i opublikowali swoje transakcje w tym wątku. ps. Nie robię żadnego coachingu poza próbą niesienia pomocy niektórym handlowcom, kiedy mam czas. Jeśli i kiedy poprosisz o pomoc przez pm, jeśli nie dostaniesz ode mnie żadnej odpowiedzi, ponieważ albo brak czasu, albo nie umieściłeś sprawy prawidłowo. aktualizacja: Kwiecień 2017 Piraci chciwości Złóż przysięgę: quotNo Greed, No Fearquot i dołącz do nas, dodając jedną z flag poniżej do swojego podpisu. linkowanie flagi do tego wątku byłoby miłe, ale nie obowiązkowe. To jest nasza piosenka. Edit: 19 listopada 2017 Pomysł polegał na przekształceniu tego wątku w wizytówkę transakcji wielu różnych handlowców poprzez dodanie ograniczeń dotyczących publikowania. Jednak wynik nie jest taki, jak dotąd pożądany. Poza moimi postami bardzo niewielu handlowców publikuje swoje transakcje w tym wątku. Niestety, jest wielu, którzy żyją z dala od hałasu, który wydaje. Kusząc początkujących tanimi dreszczami nie jest sposobem na pomaganie innym IMHO. Widziałem wielu 10v ludzi, którzy zadawali pytania początkującym i nie mieli żadnych przekonywających ludzi z dobrą znajomością handlu. Jeśli nie masz 10v i chcesz opublikować swoje transakcje tutaj PM me. Ta nić jest dla dusz, które mogą dawać, nie oczekując niczego z powrotem. Mam tylko nadzieję, że jeszcze trochę zostało. W tym wątku nie chodzi o świadczenie usług sygnalizacyjnych ani nawołujących do przechwalania się. Ma on na celu zapewnienie pożywienia dla osób, które poważnie traktują handel. Kopiowanie innych transakcji nie nauczy cię niczego, w rzeczywistości przeszkodzi ci to zostać traderem. Zawarte przeze mnie transakcje zazwyczaj nie mają żadnych oznaczeń ani wyjaśnień. Powodem tego jest, po prostu nie mam czasu, aby to zrobić, ponieważ jestem głównie handlowcem. Muszę się jednak zgodzić, że powinienem przynajmniej oznaczyć świecę wstępną, aby inni zrozumieli przyczynę wpisów. Próbuję umieścić jakiś znacznik w miarę upływu czasu. Jeśli są inni, którzy publikują swoje transakcje i analizy, byłbym szczęśliwy, aby zminimalizować moje posty, nawet całkowicie przestałem bez problemu. Nie mam nic do udowodnienia. Po prostu staram się pomóc tak dużo, jak tylko mogę. To wszystko. Aby uniknąć hałasu, zabrałem Ifmyantes na pokład i zasugerowałem system uprawnień do publikowania w tym wątku. Tylko 10 członków komisji i znajomych może pisać od teraz. Jeśli masz coś do zrobienia i nie masz 10 rękojmi, proszę, zapraszam do siebie i rozważę dodanie cię do mojej listy przyjaciół. TYLKO TRADY i ANALIZA. NIE CHIT-CHAT PROSZĘ Edytować: 5 sierpnia 2017 W końcu, dostałem się do aktualizacji PA Reds. Jednak zamiast publikować jako plik PDF, postanowiłem umieścić go na stronie internetowej. Jest to darmowa strona Google. Nie było wielu powodów, dla których warto wybrać stronę internetową zamiast PDF: 1. Dostęp do każdego z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Nie musisz pobierać i zapisywać. 2. O wiele łatwiejsze do aktualizacji i szybkiego zarządzania. 3. Strona zapewnia lepszą strukturę i funkcjonalność, jeśli chodzi o nawigację treści. 4. Możliwość dodawania artykułów i samouczków w uporządkowany sposób z łatwym dostępem. W każdym razie URL to: sites. googlesiteacegazette Edit: 7 maja 2017 Usunięty, ponieważ nie był już istotny .. 8 kwietnia 2017 r. Co mogę powiedzieć, odkąd odkryłem podaż PA i popyt, zakochuję się w nim, stąd tytuł ten wątek. Nadal się tego uczę. Aby zaoszczędzić mi trochę pisania, wklej ten rodzaj intro, który napisałem dla wzmacniacza zasilania, żądam PA PDF tutaj. Robiłem dziwne posty w wątku UE, gdy czekałem na konfiguracje transakcji. Red sam wskazał jego wątek Price Action. I8217m bardzo mu to wdzięczne. To, co odkryłem, to czyste złoto pod względem handlu. I8217ve zaczął czytać ze strony 1 i zapisywał wykresy i słowa, myślałem, że pomoże mi w nauce Cena Akcja handlowała właściwie. Postanowiłem podzielić się moim doświadczeniem edukacyjnym z każdym, kto jest zainteresowany obrotem PA. Jak mówi Red, w duchu handlowców pomagających traderom. Dlatego umieszczam wszystkie zebrane wykresy i słowa w pliku PDF, aby każdy mógł czerpać z tego korzyści. Plik PDF głównie, w rzeczywistości około 98 zawiera wykresy Red i innych handlowców w wątku Red8217s. Red8217s Army of Traders. Jednak nie są to zwykłe wykresy. Wszystko, co musisz wiedzieć o PA i PA, znajdziesz na wykresach. Co więcej, nie są one przeznaczone do nauczania teoretycznego, ale pokazują rzeczywiste transakcje, co oznacza, że ​​są publikowane krótko po wejściu do handlu, aby można było zobaczyć, jak działa koncepcja handlu Action Red (PA) z Red8217 w prawdziwym życiu. Dodałem odnośnik do identyfikacji wykresów dla handlowców, którzy je zamieścili, umieszczając ich nazwy i numery stron na wykresach. Wykresy, do których nie ma odniesienia, należą do Red. Jeśli tęsknię za kimś w tym względzie, szczerze przepraszam. Wszystkie zasługi należą się Redowi i jego armii handlarzy. Red8217s 8220Price is Everything8822 URL wątku: I8217ll spróbuje zaktualizować ten niechlujny plik PDF, kiedy mam na to czas. Przesłałem quotPrice jest wszystko, co jest w formacie PDF, aby udostępnić hosty udostępniające pliki jako reguły ograniczania wielkości wysyłania plików FF. Format pliku: PDF (392 strony) Rozmiar pliku: 52 MB na wypadek śmierci powyższych linków lub trudności z pobieraniem .. Wersja online powyższego pliku PDF tutaj Mam wiele dobrych .. ps Przydatne porady i triki mogą być również udostępniane ten wątek. Emene wyprodukował znakomity plik Excel zawierający wiele linków do kilku świetnych artykułów na temat Samozamykania i Dostarczania z Sam Seiden i innych. Świetny zasób. Plik ten można znaleźć tutaj: Niektóre szybkie linki do różnych postów mogą być interesujące: Kompresja (znana również jako trójkąt wykończeniowy) wyjaśniona przez Redsslef forexfactoryshowthre. 30post4484730 Opis kompresji wyjaśniony w pliku PDF powyżej na stronie 377 autorstwa anthoniex Oto prosty przewodnik dla początkujących dotyczący posiadania wykresu M2 w MT4 1. Stwórz 1 minutowy wykres EU itd. I dostosuj go do własnych upodobań, dodaj dowolne wskaźniki itp. zapisz go jako szablon. Nie zamykaj wykresu minut, który właśnie utworzyłeś. 2. Włącz Expert Advisers 3. W MT4 Navigator rozwiń folder Scripts, przeciągnij i upuść skrypt konwertera okresów na wykres (właśnie utworzony wykres 1 min) 4. Po przeciągnięciu skryptu konwertera okresów pojawi się wyskakujące okno - patrz zdjęcie 1 poniżej. Na karcie quotommquququot sprawdź quotAllow live tradingquot i quotallow DLL importsquot, odznaczConfirm funkcje DLLquot Następnie na karcie Wejście zmień ExtPeriodMultiplier na 2 i kliknij przycisk OK, aby zaakceptować zmiany - patrz zdjęcie 2 poniżej. 5. Kliknij menu Plik i wybierz polecenie Otwórz offline. Pojawi się wyskakujące okno - patrz zdjęcie 3 poniżej. Znajdź parę i ramkę czasową odnoszącą się do wykresu 2 minut i kliknij dwukrotnie lub wybierz i kliknij przycisk Otwórz, aby otworzyć nowy wykres 2 minut. 6. Kliknij prawym przyciskiem myszy na wykresie, wybierz Szablony, a następnie znajdź zapisany szablon do zastosowania. To wszystko, teraz masz wykres 2 minut. uwaga: pamiętaj o pozostawieniu oryginalnych 1 minut i nowo utworzonych 2 minutowych wykresów offline otwartych, w przeciwnym razie twój nowy wykres 2 minut offline nie będzie działał. Załączone zdjęcia (kliknij, aby powiększyć) dzięki za zatrzymanie przez Alex. twoje dane wejściowe są nieocenione. Oglądałem Twój film na youtube. jest to cudowny pomysł i cudowna egzekucja. dobrze zrobione Z pewnością lubię dodawać twoje vid tutaj i lubię dodawać wszystkie twoje przyszłe tutaj w tym poście. proszę, nie zapomnij powiadomić mnie, kiedy i kiedy wysyłasz nowe. Nie jestem dobry na froncie technicznym. mam nadzieję, że ten materiał do osadzania działa. Zobaczmy, czy mogę to zrobić. Możesz dodać to do kolekcji. Prawdopodobnie w przyszłości będzie więcej filmów, jeśli ktokolwiek ma tematy, które chcą zakwalifikować za pomocą filmów, zachęcamy do zgłoszenia prośby tutaj. Kliknij Mnie (także głosuj na wideo, jeśli masz czas i zostaw komentarz), pozostawiając swoje pytania dotyczące tematów, które chcesz omówić tutaj.

No comments:

Post a Comment